SKS 24x7.LT     SKS SPRENDIMAI     SKS 24x7 SERVISAS     SKS VAISTAI     KONTAKTAI     KARJERASKS_24x7.LT.htmlSKS_SPRENDIMAI.htmlSKS_VAISTAI.htmlKONTAKTAI.htmlKARJERA.htmlshapeimage_2_link_0shapeimage_2_link_1shapeimage_2_link_2shapeimage_2_link_3shapeimage_2_link_4shapeimage_2_link_5
 
 

Mes užtikriname nenutrūkstamą ir patikimą Jūsų informacinės sistemos darbą, todėl Jūs galite daugiau dėmesio skirti savo pagrindinei veiklai, o ne IT problemų sprendimui.


Būdami informacinių technologijų specialistai, prisiimame atsakomybę už Jūsų informacinės sistemos sklandų darbą.





Informacinių sistemų auditas


Atliekame išsamų įmonės informacinės sistemos techninės ir programinės įrangos, tinklo įrangos ir saugumo auditą kliento įmonėje ir pateikiame išvadas bei rekomendacijas dėl sistemos patikimumo, saugumo, panaudojimo optimalumo, funkcionalumo atitikimo verslo poreikiams.


Service Desk paslauga


Fiksuojami visi kliento ar dedikuoto kliento IS administratoriaus pateikiami incidentai, teikiama informacija apie incidentų vykdymą ir jų būklę. Užtikrina, kad būtų tinkamai vykdoma numatyta planinė techninė IS profilaktika ir darbai, vykdomi pagal ilgalaikį IS vystymo planą.


IT administratoriaus paslauga


Paskiriamas dedikuotas specialistas, kuris pats sprendžia daugumą kilusių IS incidentų, o esant poreikiui, pasitelkia ekspertus. Atsakingas už įmonės IS sklandų darbą, netrikdantį įmonės pagrindinės veiklos.


IT vadovo paslauga


Patyręs projekto vadovas, vertina kliento išsakytus verslo poreikius, atstovauja klientą ir vadovauja projektuojant bei diegiant aktualius ir inovatyvius IS vystymo sprendimus. Teikia pagalbą, formuojant ilgalaikį IS priežiūros ir vystymo planą bei biudžetą.



Kitos paslaugos


  1. *Informacinių sistemų vystymas

  2. *IS netrikdomo veikimo užtikrinimas

  3. *IS esamų pajėgumų ir atitikimo verslo poreikiams įvertinimas.

  4. *IS panaudojimo optimizavimas.

  5. *IS vystymo ir integracinių projektų įgyvendinimas.

  6. *Padedame parengti ilgalaikį kliento IS vystymo planą ir jo vykdymo strategiją.

  7. *Atstovaujame klientą ir jo interesus, parenkant klientui aktualų sprendimą:

          * Kliento verslo poreikių surinkimas

          * Poreikių vertinimas

          * Naujo projekto inicijavimas

          * Sprendimų atranka ir geriausiųjų pateikimas kliento įvertinimui

  1. *Įvertiname, kaip inovatyvias technologijas protingai pritaikyti kliento įmonės verslo poreikiams.

  2. *Kliento įgaliojimu, vadovaujame projektuojant bei diegiant klientui aktualius IS vystymo sprendimus:

      *  Projekto valdymas, atstovaujant kliento interesus

      *  Subrangovų valdymas

      *  Projekto priėmimas ir rezultatų garantavimas.

  1. *Kliento įgaliojimu, valdome subrangovų veiksmus, jiems aptarnaujant jų pateiktą netipinę techninę ir programinę įrangą.



 

IT ir telekomunikacijos ūkio plėtra ir priežiūra

susisiekite su mumis

El.paštas : servisas@sks.lt

Tel.         : 8 (37) 32 32 01


Remonto informacinė sistema

Įveskite prisijungimo duomenis 

Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


© 2007 UAB “Skaitos kompiuterių servisas”

info@sks.lt  |   8 (37) 32 32 01  |  8 (5) 2315 255